Založ si blog

Som študent a chystám sa do USA, poďte so mnou

Volám sa Marek a som študent prvého ročníka športovej fakulty Masarykovej univerzity v Brne. Študujem športový manažment. To je ale v tejto chvíli nepodstatné. Toto leto sa chystám v rámci programu work and travel do USA ako plavčík. Bude to moje prvé leto ako vysokoškolák, bude to moja prvá cesta do Ameriky, bude to prvýkrát čo budem z domu dlhšie ako dva mesiace. Viem aké to je keď sa chystáte do niečoho nového, čo ste nikdy neskúsili, a tak vám pomocou mojích blogov priblížim celý môj výlet od začiatku, vybavovania všetkých potrebných záležitostí až po návrat domov. Budú to mojé prvé dojmy, lebo ako som spomínal vyššie, aj pre mňa to bude premiéra. Ako aj v cestovaní, tak aj v blogovaní.

Zrod celého nápadu

Bol to môj spolubývajúci v brnenskom byte, kto mi dal tento nápad. A to jednoducho. On sám bol minulé leto v amerike ako plavčík, a po návrate do Brna mi o tom všetkom rozprával. Všetko sa mi to zdalo úplne úžasné a perfektné. Bol plný zážitok, rozprával celé dni. Večer keď sme sa po celom dni stretli na byte nehovoril o ničom inom, len o amerike. Ukazoval mi fotky z plavčíkovania, z cestovania po amerike, jednoducho to nemalo chybu. Od vtedy som o tom uvažoval, že by som sa dal na také niečo nahovoriť možno aj ja. Ale v tých dňoch som mal starosti sám so sebou, nakoľko som nastupoval do prvého semestra. Nové mesto, nový ľudia, preč z domu, bolo toho na mňa pomerne dosť. Ako semester plynul, a ja som sa pomaly udomácňoval v novom meste, spoznával ľudí, a zvykal si na to byť preč z domu, spolubývajúci neprestával rozprávať o amerike. Semester skončil, začalo skúškové obdobie, nejaké skúšky som už mal hotové v predtermínoch, všetko išlo podľa plánov. Z dobrého pocitu úspechu na skúškach som sa nejak osmelil, a zaregistroval sa na stránky spoločnosti, ktorá ponúka študentom prácu v USA. Oznámil som to doma rodičom, ktorý ma podporili, za čo im veľmi ďakujem.

V súčasnej dobe som prijatý u zamestnávateľa a čakám na kurz plavčíka. Stay tuned 🙂

pokračovanie: http://themarllenten.blog.pravda.sk/2015/02/09/skype-pohovor/

Prekurz

24.02.2015

Dopoludnie na Valentína som strávil na prekurze. Ráno na byte som ešte rýchlo pozrel do mapy, že kde to vlastne ten bazén je a vyrazil som. Prišiel som prvý, a podľa pokynov som čakal vo vestibule. Postupne prišli daľší a daľší. Bolo nás tam, mám pocit, 14. Žiadne dievča, iba chalani. Nakoniec prišla aj slečna, ale to bola naša „vedúca“ ,ktorá prekurz viedla. Na [...]

Skype pohovor

09.02.2015

( Pokračovanie môjho prvého blogu, ktorý nájdete tu: http://themarllenten.blog.pravda.sk/2015/02/08/prvy-blog/ ) Prvým krokom bolo teda zaregistrovanie na stránke. O pár dní sa mi ozvala milá pani s tým, že som sa zaregistroval a oboznámila ma s možnosťami. Prvá možnosť je pracovať ako plavčík (na pláži alebo pri bazéne), druhá možnosť je vybrať si z ponuky [...]

Rural Emergency Hospitals

Slováci si skryli kódy pod klobúky a nadchli špičkových amerických technológov

29.03.2024 15:00

Organizácia Slovak PRO pomáha Slovákom uchytiť sa na americkom trhu. Kto má skvelé nápady, má šancu uspieť aj v silnej konkurencii v USA.

zalužnyj, syrskyj

Zelenskyj hovoril o polmilióne mobilizovaných. General Syrskyj: Potrebujeme výrazne menej vojakov

29.03.2024 14:16

Ukrajinská armáda bude musieť pre obranu pred ruskou inváziou mobilizovať menej vojakov, než sa pôvodne očakávalo.

Maďarsko polícia pobodanie péter baumann

Obeť a dvoch zranených si vyžiadal výbuchu v bytovke v Budapešti

29.03.2024 13:10

Evakuovať museli 50 ľudí.

Putin

Rutte: Vyšetrovanie ruskej propagandistickej siete je veľmi znepokojujúce

29.03.2024 12:54, aktualizované: 13:58

Činnosť proruskej špionážnej siete vyšetruje poľská kontrarozviedka a tiež belgické či české spravodajské služby.

themarllenten

Sám si strojcom svojho šťastia

Štatistiky blogu

Počet článkov: 3
Celková čítanosť: 8935x
Priemerná čítanosť článkov: 2978x

Autor blogu

Kategórie

Archív